Author Topic: Dискриминация  (Read 232132 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Offline Ади

• Senior member
Re: Dискриминация
« Reply #210 on: August 07, 2009, 20:27 »

Добре дошла в нашия форум Джемиле!
Радваме се че тук идват все повече и повече помакини и помаци от Казанлъшкия край.И то за щастие много интелигентни.
Чувствай се като наша сестра. ;)

Аз съм студентка вече в трети курс.Първата година бях във Варна, а миналата в Пловдив и няма човек, който да ме убеди, че в нашата "правова" държавица нямало дискриминация! Няма само за помаците с български имена за всички останали я има и трябва човек да е много наивен и дори сляп, за да не я забележи.Странното, обаче е и това че и турците незнаят нищо за нас и за нашите традиции, незнаят дори че и ние сме мюсюлмани.
Не, не  е странно Джемиле, ''разделяй и владей ''  имало е заинтересувани от това да има дистанция между братята по вяра...а може би все още има ...кой знае  ::)

user1

• Guest
« Reply #211 on: August 07, 2009, 20:32 »
Много ги дискриминират тия студентки бе. Хелзинксият комитет чака жалбите ви. Какво чакате? После няма да имате никакъв проблем с изпитите - само като се явите и хоп - 5-ца минимум.....Ама друго ще да е проблема...

Offline Metka

• Forum fan
« Reply #212 on: August 07, 2009, 20:39 »
Много ги дискриминират тия студентки бе. Хелзинксият комитет чака жалбите ви. Какво чакате? После няма да имате никакъв проблем с изпитите - само като се явите и хоп - 5-ца минимум.....Ама друго ще да е проблема...

Селча,не студентките помакини  а ти искаш по този начин Петица да ти пишем.

user1

• Guest
« Reply #213 on: August 07, 2009, 20:49 »
Потрабвали са ми вашите 5-ци, аз не съм бележкар.

Offline pomak BG

• Historian
  • Да си помак звучи гордо.
« Reply #214 on: August 07, 2009, 20:55 »